OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Viasat & Canal Digital, som nu är Allente, fortsätter att expandera sin kundtjänst i Kalmar! Vill du starta din karriär inom service och försäljning? Kom då med i gänget!
Nästa utbildningsstart är den 10:e januari och nu söker vi DIG som drivs av att lyckas, gillar att sälja och alltid är redo att göra det där lilla extra för kunden samtidigt som du gillar utmaningar!
Dina Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att svara på inkommande kundsamtal från Allente (Canal Digital & Viasat) befintliga kunder
Du kommer att besvara frågor gällande fakturor, teknisk support, prisuppgifter, leveransstatus med mera
Felsöka de tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp support-ärenden
Alltid ge kunden ett professionellt svar och bästa möjliga service
Alltid ha som mål att överträffa kundens förväntningar
Fokus på merförsäljning
Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som sträcker sig över 4 veckor där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskaper inom följande områden:
Kundsystem
Fakturahantering
Teknik
Försäljning Retorik och samtalshantering
Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass.
Vi söker dig som..
... är serviceminded, duktig på att merförsälja och som alltid sätter kunden i första hand. Du har ett tydligt fokus på kunder och klarar av att hantera flera saker samtidligt. Noggrann, serviceminded och kommunikativ är egenskaper som värderas högt. Du är även strukturerad och lösningsorienterad samt brinner för att göra ett gott arbete och leverera goda resultat. Du uttrycker du dig väl i både svenska och engelska i tal och skrift. Givets är du punktligt, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete. Det är meriterande om du har arbetat inom försäljnings- eller servicebranschen, men inget krav.
Vad vi kan erbjuda dig?
Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret.
START: 2022-01-10
PLACERINGSORT: Kalmar
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning). Timanställning, flexibel anställningsform på 75%-100% efter överenskommelse.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-12-31
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
#jobbjustnu
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav