OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om kunden:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Arbetsuppgifter:
Som administratör hos våra kunder har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att administrera kundbeställningar, betalningar, arkivering och fakturering samt följa upp och registrera order och leveranser. Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system.
Profil:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom orderhantering eller andra administrativa arbetsuppgifter
Vi tror att du som söker tjänsten är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsområden, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Slutligen så förväntas du att i rollen ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt.
Övrig information:
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom kundservice. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har inom kundservice så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Du kommer att få återkoppling på din ansökan via telefon eller mail inom 24 h (vardagar).
Sökord: Administratör, administration, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, Jönköping, omgående, #24h, logistik
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund