Nytt receptionsteam till kontorsfastighet i Hammarby Sjöstad! (75%)

Nytt receptionsteam till kontorsfastighet i Hammarby Sjöstad! (75%)

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVi på Middlepoint söker ett nytt stjärnteam till en av våra nya kunder!I den här rollen arbetar du i receptionen i en stor kontorsfastighet med många olika företag somhyresgäster. Fastigheten är belägen på bästa läge i Hammarby Sjöstad och området befinner sig i en stark tillväxtfas. Som receptionist på detta spännande uppdrag får du jobba i en social och professionellmiljö där du ansvarar föratt både gäster och kollegor får enastående service och ett inspirerande första intryck. Du jobbar i ett serviceteam om två personer och ni tillsammanslevererar service i världsklass till alla människor ni möter. Utöver ett välkomnande bemötande ingår även vissa administrativa uppgifter i rollen där du först och främst säkerställer att fastighetens faciliteter är funktionella.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Välkomna medarbetare och kunder
Diverse administrativa uppgifter
Telefon och mail
Ansvara för gemensamma ytor
Bokningar och beställningar
Kontakt med leverantörer

Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. I den här rollen kommer du att starta upp en ny reception med en kollega och sätta prägel på din arbetsplats, vi tror att du är en riktig teamplayer och uppskattar att få bolla idéer med andra. För att trivas i rollen tror vi att du har förmågan att se behov och på ett initiativtagande sätt planera dina arbetsdagar utefter arbetsbelastningen och tempot. Du är införstådd med att rollen är på 75% och har i bästa fall en sidosysselsättning de timmarna om dagen du inte jobbar.

Krav för tjänsten
Talar flytande svenska och engelska
Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
Bekväm med Microsoft Office-paketet
Avslutad gymnasieutbildning

Om AnställningAnställning: Provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare, tjänsten är på 75%Start: 2a januari 2025Arbetstider: Måndag till fredag antingen ca. 07:30-14:00 eller 11:30-18:00.
Vi tar bakgrundskontroller på slutkandidater inför eventuell anställning.
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

22 november 2024