OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vill du också vara med på vårt nya spännande uppdrag för en av Sveriges största och snabbast växande morgontidning? [[ [ I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal. Även mail, chatt samt viss administartion ingår. Ditt mål är att ge den bästa, snabbaste och mest effektiva servicen. Utgående samtal så som välkomstsamtal, soft collect, retention och återkoppling sker även löpande. Vi satsar stort på merförsäljning i varje samtal, vilket innebär fokusering på just problemlösning samt sälj. Exempel på frågor som inkommer är prenumerationsfrågor, produkter, priser, kampanjer, fakturor osv. Vi söker dig som: - är kommunikativ och lyhörd - har mycket god säljförmåga - är serviceminded och har god problemlösningsförmåga - som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas - har god språklig förmåga - som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du kommer att få genomgå en utbildning på 2 veckor med start den 1 december. Vi går ut live den 15 december.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman