Nytt spännande uppdrag som administratör!

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2022
  • Ansök senast: 9 november 2022

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024