Nytt uppdrag - utgående försäljning till Telenor

Nytt uppdrag - utgående försäljning till Telenor

Arbetsbeskrivning

Nytt uppdrag - utgående försäljning till Telenor

Letar du efter nya utmaningar inom din försäljnigskarriär eller är du sugen på att kickstarta din karriär som säljare och utvecklas proffessionellt? Oavsett så har du då hittat rätt!
Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat säljteam tillsammans med målmedvetna och tävlingsinriktade människor. Det här är ett jobb för dig som har lätt för att bygga relationer och vill se tydliga resultat av dina ansträngningar. Du kontaktar nya och befintliga kunder till välkända Telenor för att framföra helhetslösningar gällande mobil, bredband och TV.
Hos oss arbetar du alltid väldigt nära din ledare och vi ha kontinuerlig coaching. Din utveckling är viktig för oss och vårt jobb är att se till att du ha dom förutsättningarna som du behöver och det startar vi med en betald utbildning.


Vad vi söker hos dig..
Du är prestigelös, nyfiken och gillar att utvecklas
Du vill prioritera kundens behov och skapa ett mervärde
Du behöver inte ha tidigare erfarenhet utav försäljning, det viktigaste för oss är att du som söker tjänsten ska brinna för kundkontakt, försäljning och ha ett bra driv.

Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Vi önskar någon som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska, andra språk är meriterade.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.



Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Kalmar, Varvsholmen
Startdatum: 12 december
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal. Möjlighet till bonus och provision

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 7 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 5 november 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024