Nyutexad ekonom till finansbolag i city

Nyutexad ekonom till finansbolag i city

Arbetsbeskrivning

Är du nyutexaminerad och i början av din karriär? Vill du få möjligheten att utvecklas i ett stort finansbolag och bli en del av ett sammansvetsat team? Då är det dig vi söker!

Vår kund är ett av Nordens ledande finansbolag. På den svenska marknaden har de ett brett utbud av tjänster gentemot både företag och privatpersoner där de finansierar det mesta som önskas genom leasing och avbetalning.

Teamet & Rollen
Leverantörssupport är en avdelning som ansvarar för uppstart och kontroll av nya finansieringsavtal. Rollen är administrativ och du erbjuds en roll med många interna och externa kontakter. Du välkomnas in i ett sammansvetsat team om 20 personer som tillsammans ansvarar för bla;

- Utbetalning av inkomna finansieringskontrakt inom affärsområdena Bil, Partner och Leasing

- Support mot samarbetspartners och leverantörer

- Administration av tilläggstjänster kring finansiering i form av exempelvis försäkringar


Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 mån, med stor möjlighet till förlängning, då kunden har ett långsiktigt behov. Möjlighet till distansarbete finns också på sikt.

Vem är du?
Vi söker dig som är i början av din karriär. Du har en akdamisk examen och vi ser gärna att du är nyutexaminerad.

Du har en stark administrativ ådra och som person har du ett strukturerat och arbetssätt samtidigt som du är social som person och gillar att bygga relationer, både internt med kollegor och externt med ex leverantörer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning och bakgrundskontroll att genomföras avseende slutkandidaten.

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-19.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2022
  • Ansök senast: 19 oktober 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024