OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är en junior / nyutexad HR-Administratör till spännande kund inom handeln.
Du kommer få möjligheten att arbeta med support och administration kopplad till Rekrytering/HR. Du stödjer rekryterare och chefer i det dagliga arbetet med olika administrativa uppgifter och ger kandidaterna bästa möjliga kandidatupplevelse.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera administration kring anställning och ombordstigning. Du hjälper till med att schemalägga kandidatintervjuer, konsultintervjuer, reserverar rum, bokar resor och annan logistik vid behov för att säkerställa att kandidaterna får bästa möjliga upplevelsen. Du kommer även hantera internationell rekryteringsadministration och samordning.
Du har följande erfarenhet / utbildning
- Duktig på administration och samordning
- Relevant utbildning
- Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska
- Office 365 kunskaper
- Lite erfarenhet i SharePoint-administration
- Lite erfarenhet i O365 Sway och Forms
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper
Du kan snabbt sätta dig in i en rekryteringsmiljö, du kommunicerar professionellt och upprätthåller en hög förtroende hela tiden både internt och externt med kundens kandidater samt du har ett strukturerat sätt att arbeta.
Tillfälligt behov, uppdraget pågår i 6 månader - 1 år, heltid, start omgående. Junior roll - Ingångslön.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting