Nyutexad HR administratör

Nyutexad HR administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är en junior / nyutexad HR-Administratör till spännande kund inom handeln.

Du kommer få möjligheten att arbeta med support och administration kopplad till Rekrytering/HR. Du stödjer rekryterare och chefer i det dagliga arbetet med olika administrativa uppgifter och ger kandidaterna bästa möjliga kandidatupplevelse.


Huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera administration kring anställning och ombordstigning. Du hjälper till med att schemalägga kandidatintervjuer, konsultintervjuer, reserverar rum, bokar resor och annan logistik vid behov för att säkerställa att kandidaterna får bästa möjliga upplevelsen. Du kommer även hantera internationell rekryteringsadministration och samordning.

Du har följande erfarenhet / utbildning

- Duktig på administration och samordning
- Relevant utbildning
- Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska
- Office 365 kunskaper

- Lite erfarenhet i SharePoint-administration
- Lite erfarenhet i O365 Sway och Forms


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper


Du kan snabbt sätta dig in i en rekryteringsmiljö, du kommunicerar professionellt och upprätthåller en hög förtroende hela tiden både internt och externt med kundens kandidater samt du har ett strukturerat sätt att arbeta.
Tillfälligt behov, uppdraget pågår i 6 månader - 1 år, heltid, start omgående. Junior roll - Ingångslön.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 17 mars 2021
  • Ansök senast: 22 mars 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


HR-support/administratör till Järfälla kommun!

HR-support/administratör till Järfälla kommun!

2 januari 2025

Projektledare inom HR till vår kund i Solna

Projektledare inom HR till vår kund i Solna

30 december 2024

23 december 2024