Nyutexad till roll inom KYC / AML

Nyutexad till roll inom KYC / AML

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett av Nordens ledande finansbolag som på den svenska marknaden har ett brett utbud av finanseringstjänster gentemot både företag och privatpersoner genom leasing och avbetalning. Kunden sitter i centrala Stockholm och erbjuder en hybridroll med hemarbete två dagar per vecka.

Rollen
Du kommer att löpande och strukturerat arbeta med uppdatering av kundinformation. Vår kund arbetar ständigt med att ligga i fas med KYC-regelverket och därför behöver därför stärka upp teamet ytterligare för att matcha det ökade antalet kunder. I din roll som KYC / AML administratör kommer du vara en viktig del i arbetet med:

-Utredningar kopplade till KYC och AML
-Transaktionsmonitorering
-Rapportering till myndigheter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på inledningsvis 12 mån, med chans till förlängning

Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär. Vi ser gärna att du nyligen tagit din examen inom ekonomi från högskola/universitet och som vill få in en fot inom KYC/AML området.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är positiv, serviceinriktad och ansvarsfull samtidigt som du som har förmågan att skapa förtroende, arbeta strukturerat och leverera en god service. Du trivs i ett högt tempo och är en lagspelare inriktad på det gemensamma resultatet. Vidare är du bra på att kommunicera både i tal och skrift.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-06-01.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

Varmt välkommen med din ansökan!



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2023
  • Ansök senast: 1 juni 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024