OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som tar examen från högskola/universitet inom ekonomi och har praktiskt erfarenhet från leverantörsreskontra. Du kommer inledningsvis jobba med enklare uppgifter beroende på din erfarnehet och uppdraget är start omgående till och med dec 2021. Kunden sitter i trivsamma lokaler centralt på Söder.
Arbetsuppgifter;
Du kommer tillsammans med dina kollegor på leverantörsreskontran ta hand om hela flödet i leverantörsreskontraprocessen. Du kommer b.la jobba med;
- Kontering
- Attest
- Betalning
- Avstämningar
I tjänsten ingår även kommunaktion både internt och externt vilket gör att det ställer krav på att du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Kunden ser det som självklart att du blir upplärd av dina kollegor i det du inte redan kan.
Vi söker dig;
Som tar högksole -/univiversitetsexaman inom ekonom nu och har jobbat praktiskt med någon del av leverantörsreskontran under studierna. Du har tidigare jobbat i något ekonomisystem och har lätt för att sätta dig in olika system.
För att trivas hos kunden ser vi att du är ansvarstagande, pålitlig och snabblärd. Du är prestigelös och hjälpsam samt bidrar med bra stämning i arbetsgruppen. Du trivs med problemlösning och förändring samtidigt som du är noggrann och effektiv.
Ansökan
Uppdraget är start omgående och på heltid och först och främst fram till dec 2021. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-05-31
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88