OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på SJR söker nu dig som är nyutexaminerad inom ekonomi och i början av din karriär? Vill du få möjligheten att utvecklas i ett stort finansbolag och bli en del av ett sammansvetsat team? Uppdraget är inledningsvis på 6 månader och därefter finns stora chanser till att du blir förlängd eller anställd hos kunden.
Vår kund är ett av Nordens ledande finansbolag. På den svenska marknaden har de ett brett utbud av tjänster gentemot både företag och privatpersoner där de finansierar det mesta som önskas genom leasing och avbetalning.
Teamet & Rollen;
Leverantörssupport är en avdelning som ansvarar för uppstart och kontroll av nya finansieringsavtal. Rollen är administrativ och du erbjuds en roll med många interna och externa kontakter. Du välkomnas in i ett sammansvetsat team om 20 personer som tillsammans ansvarar för b.la;
- Utbetalning av inkomna finansieringskontrakt inom affärsområdena Bil, Partner och Leasing
- Support mot samarbetspartners och leverantörer
- Administration av tilläggstjänster kring finansiering i form av exempelvis försäkringar
Vem är du;
Vi söker dig som är nyutexaminerad inom ekonomi och är i början av din karriär. Du har goda kunskaper i olika system och är flytande i tal och skrift i svenska.
För att trivas hos kunden har du en stark administrativ ådra och som person har du ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du är social som person och gillar att bygga relationer, både internt med kollegor och externt med b.la leverantörer. Du jobbar prestigelöst och är anpassningsbar samtidigt som du sprider härlig energi omkring dig.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-01-08.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88