Nyutexaminerad ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Trivs du med administrativa arbetsuppgifter och vill ha koll på läget?

Till en av våra kunder söker vi flera nyutexaminerade ekonomiassistenter som är duktiga på siffror och har ett stort sinne för ordning och reda. Det är viktigt att du trivs med administrativa arbetsuppgifter och är noggrann. Du har ett öga för detaljer och förmåga att arbeta systematiskt och följa tydliga processer och rutiner.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
* Genomföra och följa upp betalningar
* Göra kontoavstämningar
* Hantera kundfrågor på svenska och engelska
* Enklare bokföring
* Fakturaadministration
* Diverse kontorsadministration


Din profil
Vi tror att du nyligen avslutat en högskoleutbildning inom ekonomi. Du har koll på debet och kredit och är sugen på att komma ut och visa framfötterna i din nya karriär. Du behöver ha en analytisk förmåga, vara en fena på Excel, tycka om att arbeta mot deadlines och dessutom vara noggrann. För att trivas i rollen som konsult har du lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och sociala sammanhang. Nya kontaktytor är inget som skrämmer dig. Vi tror att du nyligen avslutat en högskoleutbildning inom ekonomi.

Du behärskar naturligtvis både svenska och engelska i tal och skrift.


Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal med Unionen. Vi tycker att utbildning och personlig utveckling är viktigt, därför arbetar vi för att du ska få de verktyg du behöver för att komma vidare i din karriär. Du får en personlig konsultchef.

Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.


Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Johanna Valtersson på tfn: 0734-159366.

För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3451


Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.


Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

Centric - connect.engage.succeed.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


21 november 2024