OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten avser en anställning som konsult på Elan med placering hos vår kund. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot ärenden, registrera case i ärendehanteringssystem och lösa användarnas problem på ett kvalitativt sätt.Supporten rör allt från enklare till specifika frågor i systemen.Vem är du?Du som söker har en teknisk utbildning i grunden, så som en gymnasial utbildning med inriktning på IT eller en KY-utbildning inom IT området.Du bör även ha goda kunskaper av Windowsmiljön.Meriterande är om du har erfarenhet av AD, ärendehanteringssystem och remotestyrning. För att lyckas och trivas i rollen som teknisk support tror vi att du har ett brinnande intresse för teknik och är effektiv, noggrann samt serviceminded.Det är av stor vikt att du är duktig på att söka, ta till dig information och dokumentera.Vidare är du noggrann och har ett sinne för detaljer och du har även en god pedagogisk förmåga för att kunna hjälpa kunderna med deras problem.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Då tjänsten ska tillsättas omgående är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan!