OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyutexaminerad logistiker eller dyligt och känner att du vill lära dig branchen från grunden så har vi på Logistikentreprenader ett spännande jobb att erbjuda dig. Logistikentreprenader Sverige AB är ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Verksamheten baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Företaget har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg, Stockholm och Helsingborg och förbereder även uppstart i ett flertal andra ständer. Du kommer ha arbetsuppgifter innefattande personalansvar för ett 40 tal av våra medarbetare, koordinering av arbetsuppgifter samt hjäpa vårt kundföretag med logistiska lösningar inom lagerhållning och transport. Denna tjänst handlar även mycket som att motivera och driva din grupp mot ett gemensamt mål. Som person tror vi att du är: - driven - gillar att lösa problem, - flexibel - van att hålla många bollar i luften samtidigt. Vi tror även att du gillar att träffa nya människor, knyta kontakter och vara initiativtagande. För denna tjänst krävs dokumenterad lagervana. Tidigare erfarenheter som arbetsledare eller teamledare är meriterande. Vi ser gärna att du som söker tjänsten är nyutexaminerad student inom logistik och känner att du vill utvecklas och knyta ett kontaktnät med några av de största internationella logistikföretagen. Vi ser fram emot din ansökan!