Nyutexaminerad till leverantörsreskontra inom fastighetsbranschen

Nyutexaminerad till leverantörsreskontra inom fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start i början på augusti. Uppdraget kommer till en början vara sex månader men då företaget expanderar i snabb takt finns det stora chanser till förlängning. Vår kund verkar inom fastighetsbranschen och har lokaler mitt i centrala Göteborg.

Vad innebär rollen?

Som ekonomiassistent kommer du ingå i ett större team på leverantörssidan. I arbetet ingår bland annat att ta emot digitala fakturor, kontera och skicka ut dessa för attest. Du svarar på fakturarelaterade frågor, hanterar och utreder påminnelser. Vidare skickar du betalfiler och utför manuella betalningar samt har kontakt med leverantörer. Du utför även bankkontoavstämningar, utreder avvikelser och bokför.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har läst en eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. har jobbat något år med liknande arbetsuppgifter. Du trivs bra med att jobba i ett team och förstår att din roll är en viktig del i ett större sammanhang. För att passa i rollen bör du vara ödmjuk, positiv och noggrann, ha viljan att lära och gillar att ha många sociala kontaktytor. Du som söker behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift. Har du goda kunskaper i Excell är det meriterande.

Låter det här som du? Sök då redan idag!





För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-647 16 30. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024