Oderadministratör till globalt tekniskt företag i Göteborg!

Oderadministratör till globalt tekniskt företag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Har du ett tekniskt intresse och trivs i nära kundrelationer? Nu söker Voestalpine sin nästa stjärna inom orderadministration. Gillar du också att ha roligt på arbetsplatsen ihop med kompetenta och drivna kollegor är denna tjänsten för dig. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
I rollen som orderadministratör kommer du utgå från kontoret i Mölndal och ingå i ett team som idag består av fem vänliga, energifyllda och teknikintresserade personer. Du kommer få arbeta operativt och de fokusområden du kommer arbeta med är teknik, sälj och administration.

För att förstå Voestalpines verksamhet och produktionsutveckling kommer du ha stor nytta av ditt genuina intresse för teknik. Bland annat kommer du arbeta med att ta emot och följa upp offertförfrågningar, administrera orderläggning från kund, ha nära kontakt med deras tillverkning samt säkertställa att logistikflödet går enligt plan.

Detta är en tidsbegränsad anställning tom oktober 2022. Du blir anställd av oss på Academic Work och arbetar som konsult ute hos kunden. Läs mer om voestalpine här!

Du erbjuds


* Att få bli en del av ett företag där kollegorna trivs och har roligt tillsammans där exempel på aktiviteter kan vara allt ifrån fredagsfika till gemensamma evenemang
* En hängiven konsultchef under hela din anställning som fungerar som en karriärspartner


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Leverara en högklassig service mot kunderna genom att ha en nära kontakt och vara lösningsorienterad
- Hantera och följa upp offertförfrågningar
- Hantera inkommande ordrar som fördelas mellan innesäljarna
- Ha flera interna kontaktytor mot centrallager och produktionen för specialbeställda artiklar
- Ha hand om administration gällande orderhantering och leveranser av produkterna mot kund

VI SÖKER DIG SOM
- Har ett tekniskt intresse
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av en liknande roll som innesäljare
* Har erfarenhet av SAP
* Har arbetat i CRM-systemet Salesforce
* Har en högskoleutbildning inom IT, ingenjör eller civilingenjör


Som person är du:


* Initiativtagande
* Serviceinriktad
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående!
* Omfattning: Heltid, tidsbegränsad till oktober 2022
* Placering: Mölndal, Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2022
  • Ansök senast: 18 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024