Oderhandläggare med ett nordisk språk till Sandvik Coromant

Arbetsbeskrivning

OM SANDVIK COROMANT SVERIGE

Sandvik Coromant är världsledande leverantör av verktyg, verktygslösningar och know-how till metallbearbetningsindustrin. Med omfattande investeringar i forskning och utveckling skapar de unika innovationer och sätter nya produktivitetsstandarder tillsammans med deras kunder. Bland dem finns ett flertal globala storföretag inom bil-, flyg- och energibranschen. Sandvik Coromant har 8 000 anställda och finns representerat i 130 länder. De ingår i affärsområdet Sandvik Machining Solutions inom den globala Sandvik-koncernen.


Söker du nya utmaningar inom service, orderhandläggning och är begåvad med någon av dom nordiska språken? Då har vi den rätta tjänsten för dig på globalt företag som Sandvik Coromant? Sök redan idag!  

ARBETSBESKRIVNING

En dag på Coromant kommer du att arbeta med uppgifter och aktiviteter för frågor gällande leverans för standard-, export- och specialprodukter som inkluderar följande med serviceinriktning för att uppfylla kundernas behov:

• Samtalshantering
• E-posthantering
• Returns
• Order
• Enkla förfrågningar i EMS eller vanlig brevlåda
• Shop-Online support för kunder
• Testverktyg
• Återvinning
• Rekonditionering
• A / R-frågor
• Betalningar / debiteringar
• Registrering av kundklagomål




VI SÖKER DIG SOM

• Ha minst två års erfarenhet av kundservice verksamhet inom en kundorienterad miljö vid en försäljningsenhet
• Ha en god förståelse för Coromants affärer, produkter, system plattformar och processer
• Ha starka interpersonella färdigheter och förmågan att skapa starka arbetsförhållanden med intern och extern personal
• Bra kunskap i Microsoft Office-program som Word, Excel, Notes och PowerPoint
• Det är starkt meriterande om du kan tala ett av dom nordiska språken utöver svenska och engelska. 


 

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.


PRAKTISK INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, visstid på 6 månader med möjlighet till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet 
Placering: Kista
Arbetstider: Måndag till fredag 08:00 – 17:00

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 10 juli 2019

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024