OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OEM International söker efter dig som vill arbeta med lönehantering på koncernens moderbolag.
I rollen som löneadministratör arbetar du med löner och övriga villkor med särskilt ansvar för några av OEM-koncernens svenska dotterbolag. Du kommer utöver själva löneadministrationen att hantera anställningsavtal, arbetsgivarintyg, pensioner och förmåner m.m. och är kontaktperson i lönerelaterade frågor för bolagen inom ditt ansvarsområde.
Den vi söker får gärna ha erfarenhet utav löneadministration och vi tror att du har en grundläggande utbildning inom området. Som person är du strukturerad, noggrann, driven, positiv och serviceinriktad. Du behöver kunna arbeta självständigt men är även en del i vårt löneteam som består utav fyra personer, där du också får hjälp när det behövs och kan diskutera aktuella frågor.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på OEMs huvudkontor i Tranås.
För mer information om tjänsten kontakta Anneli Gustavsson på 075-24 24 010. Du söker tjänsten genom att mejla till anneli.gustavsson@oem.se. Vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt och önskar din ansökan senast 23 april.