Offering Manager för B2C hos Tre

Offering Manager för B2C hos Tre

Arbetsbeskrivning

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi sitter i nybyggda Tre-huset vid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

Är du i ett läge där du vill ta större ansvar, driva projekt och vill att beslutsfattande, försäljning och projektledning är ett självklart innehåll i ditt arbetsliv. Läs då vidare om hur vi på Tre nu söker vår nästa Offering Manager, en unik plattform för dig som vill boosta karriären.

Din nya tjänst

Som Offering Manager ingår du i teamet för Produkter & Tjänster och ansvarar för att ta fram och realisera Tres kampanjer mot konsumentmarknaden. Du kommer därmed att axla en av de mest centrala rollerna för vår kommersiella agenda. Utöver ditt övergripande ansvar att skapa konkurrenskraftiga kampanjer, baserat på kund- och marknadsinsikter så kommer du ofta analysera marknadsunderlag, projektleda nya initiativ – stora som små och ta fram kampanjer från idé till lansering. Därtill är du den som följer upp kvalitet, försäljning och kundupplevelsen.

Vår konsumentaffär är något vi brinner otroligt mycket för, och vi är många intresserade Treor som vill ta del av din kunskap och insikter under vår gemensamma resa tillsammans. Presentationsteknik, kommunikation och förmågan att inkludera andra är några områden som vi är vana att se våra Offering Managers verkligen utvecklas inom.

Mer om dig

Vi är rätt för dig om du ser ovan beskrivning som ett naturligt steg i din karriär som affärsutvecklare inom konsumentmarknaden, du vill fortsätta drivas av att utveckla marknadens bästa erbjudanden.

Du har god förståelse för och är naturligt nyfiken på alla delar i kundresan. Du har grundläggande teknisk förståelse, erfarenhet av analys, business case samt goda projektledarkunskaper. Du är skicklig på att driva frågeställningar i både projekt- och linjeform, vilket ställer krav på projekterfarenhet och ett strukturerat arbetssätt. Därför tror vi att du bör ha kunskaper motsvarande en akademisk examen inom civilekonomi eller som civilingenjör.

Det är inte vad du gjort som är vårt största intresse utan vad du är gjord av. Som person är du engagerad, tydlig, resultatfokuserad och van att ta egna initiativ för att driva förbättringar. Rollen är bred och därför tror vi att du trivs att arbeta både strategiskt och operativt. Som affärsinriktad ser vi att du är analytisk och kan växla kreativitet med detaljer och förvaltning med innovation. En ödmjuk inställning och en mycket god kommunikativ förmåga är en förutsättning då du kommer att ha ett nära samarbete med olika delar av organisationen.

Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2020
  • Ansök senast: 12 december 2020

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


Project Director DRI

23 december 2024

16 december 2024

20 december 2024