OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en offert- och orderhandläggare (tysktalande) till ett internationellt företag som är verksamt inom handel och industri. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att vara säljarna behjälplig med att ta fram offerter. I offertskrivningen ingår det att specialanpassa offerten utifrån kundens behov samt att översätta offerterna från tyska till svenska. I dina arbetsuppgifter ingår det även att ta emot order och skicka underlag till farbikerna samt leveransbevakning. För tjänsten krävs det att du har en teknisk bakgrund i form av examen eller arbetslivserfarenhet. Du ska ha arbetat flera år med liknande arbetsuppgifter, gärna inom ett internationellt företag. Du måste besitta mycket goda kunskaper i tyska då det ingår översättningar samt i det engelska språket. Goda datakunskaper är en förutsättning. Som person bör du vara noggrann och strukturerad. Du måste tycka om att ge service och att ha många kontakter i ditt arbete. För tjänsten krävs det att du kan arbeta självständigt och att du tar ansvar och följer upp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719