OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en offert- och orderhandläggare (tysktalande) till ett internationellt företag som är verksamt inom handel och industri. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att vara säljarna behjälplig med att ta fram offerter. I offertskrivningen ingår det att specialanpassa offerten utifrån kundens behov samt att översätta offerterna från tyska till svenska. I dina arbetsuppgifter ingår det även att ta emot order och skicka underlag till farbikerna samt leveransbevakning. För tjänsten krävs det att du har en teknisk bakgrund i form av examen eller arbetslivserfarenhet. Du ska ha arbetat flera år med liknande arbetsuppgifter, gärna inom ett internationellt företag. Du måste besitta mycket goda kunskaper i tyska då det ingår översättningar samt i det engelska språket. Goda datakunskaper är en förutsättning. Som person bör du vara noggrann och strukturerad. Du måste tycka om att ge service och att ha många kontakter i ditt arbete. För tjänsten krävs det att du kan arbeta självständigt och att du tar ansvar och följer upp. Vi kommer löpande att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719