OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en offertadministratör för uppdrag hos Sandvik Coromant Sverige AB i Kista. Sandvik Coromant är en del av den högteknologiska verkstadskoncernen Sandvik AB.[[[[[[[[[ Tjänsten som offertadministratör innebär att du kommer arbeta med leveransuppföljning, kontrollera samt föra statistik över orderkedjan, från förfrågan till leverans. I ditt arbete kommer du arbeta nära Sandvik Coromants offertingenjörer. Tjänsten innebär även telefonkontakter med företagets olika producerande enheter i Tyskland, USA och Frankrike. För tjänsten krävs gymnasium eller motsvarande samt goda kunskaper i officepaketet. Det är även viktigt att du har goda kunskaper i Engelska. Vi ser att du har erfarenhet av arbete med administration inom order, offert eller inköp.[[[[ [För att passa för tjänsten ser vi att du är noggrann, ansvarsfull och en god administratör. Vidare är du en driven och positiv person.[[ Tjänsten är ett uppdrag på heltid med start omgående t.o.m. september.[[[ Urval och intervjuer sker löpande.[[[[[ Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719