OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge grym service och hålla ordning och reda på saker? I den här rollen får du ta hand om företagets besökare, utföra kontorsadministration och stödja ekonomiavdelningen med enklare uppgifter. Det här företaget gör stor nytta för infrastrukturen på internet och där får du vara med och bidra som en hybrid mellan kontorsassistent och administratör. Låter det spännande? Sök redan idag, vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Den här tjänsten är för dig som vill arbeta halvtid i en miljö som beskrivs som nördig och trevlig av medarbetare som jobbar där idag. I rollen kommer du bolla många olika arbetsuppgifter, samtidigt som du bemöter alla besökare på ett professionellt sätt. Rollen passar utmärkt för dig som trivs i en varierande roll!
Du erbjuds
* En tjänst där arbetsprestationen fyller en viktig funktion för hela företaget
* Meriterande arbetslivserfarenhet från en varierande och serviceinriktad roll
* Dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och ha löpande uppföljningar under uppdraget och vara en positiv referens framåt
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande
- Svara i växeltelefonen
- Ta hand om kontorsbeställningar och kontorsadministration
- Ansvara för allmänna utrymmen på kontoret
- Ta hand om den livsviktiga kaffemaskinen och göra frukost beställningar
- Ta emot leveranser och bud samt hämta/lämna post
- Fungera som stöd till ekonomiavdelningen och även andra avdelningar vid behov
VI SÖKER DIG SOM
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning och kan arbeta 08:00 – 12:00 måndag till fredag
- Har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll, som exempelvis kontorsassistent eller receptionist
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
- Gillar att ha ordning och reda
Det är meriterande om du
* Har en bakgrund från ekonomiutbildning
* Har ett tekniskt intresse och har lätt för datasystem
* Van användare av Mac-datorer
Som person är du
* Service-minded
* Strukturerad och ordningssam
* Kommunikativ
* Problemlösande
Övrig information
* Start: 1 december
* Omfattning: 08:00 – 12:00 måndag till fredag (50%), vikariat till och med 2022-03-06
* Placering: Solna, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231