Office Administrator på storbank – en drömtjänst?

Office Administrator på storbank – en drömtjänst?

Arbetsbeskrivning

Jag har inte tid, jag gör det sen…så resonerar inte du! Vi söker dig med en doer attityd, som alltid presterar på topp och känner sig hemma i en internationell bankmiljö. En unik möjlighet, att axla rollen som Office Administrator, finns nu för dig som har ett professionellt förhållningssätt och tidigare erfarenhet av något servicerelaterat yrke.
I centrala Stockholm, på en attraktiv adress, ligger storbankens vackra och anrika lokaler som kan komma att bli ditt nya kontor. För just nu hjälper vi på Perido dem att hitta deras nya stjärna i form av en Office Administrator vars primära uppgift är att assistera ett stort antal chefer och medarbetare i deras dagliga arbete. I ditt team kommer ni totalt vara två personer som leds av chefen för avdelningen Market-avdelning.
Rollen som Office Administrator är bred och en chans för dig att utvecklas och utmanas inom service och administration. Arbetsuppgifterna innefattar alltifrån att fixa fika, hålla snyggt på kontoret, boka resor och planera events till att assistera fakturering av miljonbelopp. Men det viktigaste här är din personlighet – att du är prestigelös, ödmjuk och glatt hugger tag i allt som hamnar på ditt bord. Du är proffs på att multi-taska och prioritera och gynnas av att ha arbetat med liknande uppgifter tidigare - men självklart behöver du inte vara fullärd.
Här trivs du som vill vara i bankvärldens mitt och som motiveras av att hjälpa andra. Genom att vara noggrann och ambitiös i ditt arbete kommer du med din tidigare serviceerfarenhet bli en bra  match för detta uppdrag. Har du dessutom en önskan om att få en fot in i bankvärlden är detta uppdrag som gjort för dig! Med handen på hjärtat kan vi lova att dig variationsrika dagar i en spännande och internationell miljö.
Visst låter detta som en rolig tjänst? Vi ser fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
·       Erfarenhet av service och administration, t.ex som receptionist, kontorsassistent eller liknande
·       Goda kunskaper i MS Office-paketet
·       Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare med 6 månaders provanställning. Uppdraget på banken sträcker sig till mitten av juni men finns goda möjligheter till förläning. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31560 i ämnesraden. 
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 5 april 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024