Office Assistant / Administratör med start omgående

Office Assistant / Administratör med start omgående

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Mer information om företaget ges vid intervju.

Arbetsuppgifter:

I denna tjänst har du en bred och koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter. Du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning där du hanterar administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Vidare ansvarar du för mejl- och telefonhantering och assisterar där det behövs. Dina uppgifter kan även bestå av att koordinera kring bokningar och resor samt agera intern support. Rollen är formbar och därav kan andra arbetsuppgifter förekomma.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av en roll inom administration, kundservice
• Du behärskar svenska och engelska, i tal och skrift
• God dator- och systemvana

Vi söker dig som trivs i en supporterande roll i en föränderlig miljö. Du utför dina arbetsuppgifter noggrant på ett strukturerat sätt med ett öga för detalj. Vidare har du ett prestigelöst förhållningssätt och är mån om att skapa god stämning på arbetsplatsen. Vi ser att du trivs med att agera på eget initiativ, är självgående och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa dig efter olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2024
  • Ansök senast: 9 juli 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024