OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta hos oss som Office Assistant med start omgående t o m 30 juni 2020 och med viss möjlighet till förlängning.
Westerberg & Partners är en advokatbyrå med topprankade jurister vars fokusligger på tvister, immaterialrätt och transaktioner med IP-koppling. Vi har ett trettiotal medarbetare och vårt kontorligger icentrala Stockholm på Regeringsgatan 48. Vi månar om våra medarbetare och vårdar vårt goda arbetsklimat.
Tjänsten som Office Assistant ingår i Office Support och dustöttar alla våra medarbetare, vilket innebär omväxlande administrativauppgifter och kontakt med hela organisationen.
Dina uppgifter kan bl. a.komma att inkludera följande:
- ansvar för växel och porttelefon
- ansvar för posthantering
- ansvar för att sköta våra externa konferensytor och hålla vårt kontor fint
- samordning av interna och externa events på vårt kontor
- budhantering
- bokning av konferensrum externt
- inköp av kontorsmaterial, blommor, frukt etc.
- kopiering, inbindning, skanning, utskrift
- informationssökning och sammanställning av information
- korrespondens på svenska och engelska
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid, vilket innebär 37,5 tim/v.Vi uppskattar din flexibilitet vid de få tillfällen vi har möten/externa events som kräver din närvaro tidig morgon eller sen eftermiddag.
Du är klar med dingymnasieutbildning ochbehärskar både svenska och engelska väl, både i tal och skrift. Språkkunskaper därutöver värderas positivt. Du har erfarenhet av kontorsarbete med administrativa inslag,god datorvana och goda kunskaper i Office-paketet.Du har lätt för att lära, är positiv, lösningsorienterad och professionell i ditt arbete. Du ser vad som behöver göras, uppmärksammar detaljer och engagerar dig i dina uppgifter för att uppnå högsta möjliga servicenivå.
Urval och intervjuersker löpande. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Lundgren