OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, lösningsorienterat och duktig på sälj? Då är det kanske dig vi söker!
Just nu söker vi en office assistant till vårt huvudkontor i Borås. Rollen som office assistant innebär att det är din uppgift att ge våra besökare den bästa tänkbara servicen vid bokning och frågor om våra äventyr. Vi söker därför dig som gillar att ge service av högsta klass, prata med exalterade och nervösa människor över både telefon och mejl och som är organiserad och självgående i sitt arbete.
Uppgifterna är varierande beroende på vart i säsongen vi befinner oss men huvudsakligen består arbetsuppgifterna av att ta emot bokningar både via mejl och telefon för koncernens alla parker, planera och boka in företagsevent samt lättare schemaläggning och administrativa uppgifter så som fakturering.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med sälj och bokningssystem. Tjänsten kräver goda kunskaper i både svenska och engelska.
När: Februari-November med god möjlighet för förlängning
Omfattning: Säsongsanställning
Utbildning: Sker löpande under arbetstid
Sista anmälningsdag: Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!