Office Assistant på heltid till modernt designbolag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Office Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är en tillsvidare tjänst på heltid med start 6 september. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt designbolag och ha en ”allt-i-allo” roll där du är spindeln i nätet på kontoret så är detta en tjänst för dig! Med start 6 september och tillsvidare söker vi dig som är social och prestigelös och vill arbeta heltid som Office Assistant. Tjänsten kräver att du är en självgående person med ett öga för detaljer. Vidare är du inte rädd för att ta i om det behövs och har alltid en positiv anda. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och tycker det är roligt med varierade arbetsuppgifter samt ser detta som ett långsiktigt arbete. Du kommer sitta i fina och moderna lokaler i Bromma och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-17:00.

Denna process hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor går till oss. Du kommer vara anställd ambassadör hos oss och uthyrd till kund.

Arbetsuppgifter

Som Office Assistant kommer du exempelvis att:


• Hantera beställningar
• Vara behjälplig vid enklare ekonomifrågor
• Stötta andra avdelningar på kontoret
• Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
• Koordinera evenemang
• Boka resor, flyg och hotell

Och mycket mer!

VI SÖKER DIG SOM


• Har erfarenhet från servicebranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven

Det är meriterande om du:


• Arbetat i en liknande roll tidigare
• Har ett intresse för design

Som person är du självgående, ansvarstagande och positiv. Du är social och prestigelös samt har skinn på näsan.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 1 augusti 2017

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024

Administration

12 december 2024

Administratörer

12 december 2024