OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår härliga kund Aspia söker vi nu en Office Assistant på heltid med omgående start och till och med december 2024. Du kommer att utgå från Aspias nyrenoverade kontor med ett öppet kontorslandskap på Torsgatan 21 i Stockholm och arbeta vardagar mellan 08–17 samt mellan 08-16 under 15 juni till 15 oktober. På huvudkontoret i Stockholm arbetar du tillsammans med ca 350 andra kollegor.
Ditt uppdrag
Som Office Assistant är du en nyckelperson som får allt på kontoret att flyta på smidigt. Detta innebär varierande arbetsuppgifter från högt till lågt, allt från snabba utryckningar till återkommande arbetsuppgifter. I rollen finns utrymme och mandat för att komma med nya idéer och förändringsförslag. Du agerar ambassadör åt företaget och bemöter alla gäster och medarbetare på ett professionellt och trevligt sätt.
Du kommer arbeta tillsammans med en annan kollega, där ni tillsammans skapar en synergi för att arbetet på kontoret ska fungera så bra som möjligt. Din primära arbetsuppgift kommer vara den dagliga skötseln av kontoret som exempelvis att tömma diskmaskinen, fylla på kaffe, ställa i ordning mötesrum och hantera felanmälningar. Vidare kommer du även att arbeta med:
Bistå med beställningar (frukost, fika, blommor)
Post- och pakethantering
Stöd vid mindre akuta IT/lokalfrågor
Koordinering och administration avseende lokaler
Hjälpa till med event, tex lägga beställningar och tillhörande moment.
Din bakgrund
För att lyckas i rollen ser vi att du har kontorserfarenhet sedan tidigare och trivs i en koordinerande och serviceinriktad roll.
I rollen som Office Assistant är den ena dagen aldrig den andra lik. Rollen ställer krav på initiativförmåga och öga för detaljer där du har förmågan att se vad som behöver göras och att du kan prioritera effektivt samt hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du klarar av att strukturera ditt arbete och är inte rädd för att ta egna initiativ när det krävs och är van vid att arbeta självständigt.
Du är en utåtriktad person med hög energinivå som på ett naturligt sätt skapar kontakter och relationer och trivs med att arbeta brett och självständigt på ett prestigelöst sätt. Att du levererar hög service och utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och god struktur ser du som en självklarhet. Du har även god kommunikationsförmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Om Aspia
Aspia arbetar framför allt med rådgivning, de har redovisningskonsulter, lönespecialister, och rådgivare som hjälper till med redovisning, lönehantering, HR-frågor, affärsrådgivning och oberoende skatterådgivning. De önskar att stötta företag så att de kan driva och effektivisera sina företag på det sätt som utvecklar företaget i rätt riktning. De har över 170 års erfarenhet inom sitt område.
Läs mer om Aspia här.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.
Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (emilie.runnegard@thepace.se)
Vi ser fram emot att höra från dig!