Office Assistant till globalt finansbolag!

Office Assistant till globalt finansbolag!

Arbetsbeskrivning

Trivs du som spindeln i nätet och att bidra med högklassig service internt med många kontaktytor runt om i världen? Studerar du och letar efter ett meriterande arbete vid sidan av studierna? Look no further! Ansök då idag till att bli vår kunds nya Office Assistant!

OM TJÄNSTEN
Här kommer du till en roll där fokus är service, koordinering och du får ett stort ansvar över dina uppgifter. Detta är ett vikariat och kommer sträcka sig initialt 6 månader. Teamet har en varierad nationalitet och det är ett ambitiöst gäng med ett affärsdrivet fokus. Organisation är global med kontor runt om i hela världen. Ledarskapet präglas av frihet under ansvar och en öppen kommunikation där ni löser saker tillsammans. De sitter i trevliga lokaler mitt i stan och där kommer du få göra allt från att se till att kontoret är i toppklass till stöttning av ekonomiarbete och mer därtill!

Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera dagliga kontorssysslor med allt från trivsel till koordinering av event och dylikt
* Vara en ekonomisk support med bland annat fakturahantering
* Agera support med bland annat kalenderhantering, mötesbokning, arrangerande av resor och så vidare
* Samarbeta med andra kontorsassistenter i bland annat England och Nederländerna


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på en eftergymnasial utbildning, meriterande om du studerar en relevant utbildning
- Har goda kunskaper i Excel och Officepaketet
- Innehar professionella kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift då kommunikationen sker på båda språken
- Erfarenhet från en administrativ roll

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll sedan tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initiativtagande
- Strukturerad
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vidare information om företaget ges under processens gång.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2023
  • Ansök senast: 28 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Utredare till Institutet för mänskliga rättigheter

Utredare till Institutet för mänskliga rättigheter

25 november 2024

Vill du arbeta som handläggare i en förvaltning i förändring?

Vill du arbeta som handläggare i en förvaltning i förändring?

25 november 2024

Vikarierande planarkitekt

Vikarierande planarkitekt

25 november 2024