OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Ort: Stockholm
Startdatum: Augusti
Anställningsform: Direkt rekrytering
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR RITE VENTURE:
Rite Ventures är ett privatägt investmentbolag som förvärvar och utvecklar svenska och finska bolag inom IT-tjänster, SaaS, samt E-handel. Portföljen består idag av 15 aktiva innehav som tillsammans har ca 3 500 anställda. I portföljen finns välkända varumärken som bland annat Nelly Group, Paradox Interactive, CDON, Verkkokauppa.com samt Frank Dandy.
Rite Ventures är en aktiv investerare som tillsammans med skickliga entreprenörer bygger välskötta och långsiktigt hållbara företag som gör positiva avtryck i de samhällen och på de marknader de verkar på. De skapar värde genom arbete som aktiva ägare i nära samarbete med entreprenörer och ledare i deras portföljbolag.
HUR SER EN VANLIG DAG UT?:
Som Office Assistant är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att säkerställa att kontorsmiljön är välkomnande och trevlig samt att hjälpa dina kollegor med diverse ärenden för att facilitera och underlätta deras arbete. Detta kan innebära allt från att köpa luncher till att hämta bilar från service.
Arbetsuppgifter:
- Säkerställa att kontorsmiljön är i ordning och trevlig.
- Välkomna gäster och duka fram samt städa undan efter möten
- Inköp av kontorsmaterial, kaffe, mellanmål och luncher etc
- Utföra enklare ärenden t.ex. hämta paket, ta bilar till service
- Hantering av arbetsverktyg, t.ex. beställning av datorer och konfigurering av mobiltelefoner tillsammans med användaren
- Se till att den tekniska utrustningen fungerar som den ska
- Posthantering
- Beställa och ta emot bud
- Hjälpa till med arkivering och dokumentation
- Hjälpa kollegor installera skrivare
VEM ÄR DU?
Vi tror att den här rollen passar dig som är i början på din karriär och som vill fortsätta utveckla din administrativa och koordinerande förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att du skall trivas och bli framgångsrik i ditt arbete så är det viktigt att du kan arbeta i högt tempo, är leveranssäker och stresstålig. Du förväntas löpande arbeta vid sidan av övriga i teamet för att facilitera, underlätta och effektivisera deras arbete och tid. Vidare förväntar vi oss att du är noggrann och pålitlig, tar stort eget ansvar, besitter ett gott omdöme och är drivande i att ta egna initiativ.
Viktigt för tjänsten:
- Gymnasieexamen
- God förmåga att kommunicera i tal och skrift med både interna och externa parter
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
- Körkort
- Har arbetat med service tidigare
Meriterande:
- Goda kunskaper i finska
- IT intresse
VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?
- 25 semesterdagar
- Friskvårdsbidrag
- Fri användning av telefon och dator.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.