OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Ta chansen och bli Senergias nya Office Assistant och hoppa på tillväxtresan på ett innovativt, hållbart och framtidsvisionärt bolag!
Vill du vara med och främja hållbar innovation samt öka andelen förnybar energi i Sverige? Senergia erbjuder helhetslösningar inom solenergi, elbilsladdning och energilagring - och efterfrågan fortsätter att växa starkt! Nu söker vi en Office Assistant till Senergias fräscha kontor i Stockholm, nära Odenplan. Vi tror att en viktig förutsättning för att trivas i den här rollen är att du drivs av att arbeta på ett företag och i en bransch som är i en stark tillväxtfas!
I rollen som Office Assistant ansvarar du för kontorsmiljön och att koordinera det dagliga arbetet samt underlätta och stötta upp för dina kollegor.
Du arbetar kontinuerligt med följande arbetsuppgifter:
• Inköp av kontorsmaterial
• Strukturera upp material- och förrådsutrymmen
• Ansvara för att kontorsmiljön är ren och trevlig samt underhålla gemensamma utrymmen, kaffemaskin och annan utrustning
• Arbeta med eventplanering för bland annat onboarding, kick-offer och gemensamma aktiviteter eller marknadsföringsaktiviteter
Vem vi tror att du är?
Vi tror att du är en trevlig och pigg person som bidrar med positiv energi och hugger i där det behövs. Du motiveras av att lösa problem och att finnas där och stötta dina kollegor med det som behöver göras. Vidare är du handlingskraftig, tar ett stort ansvar, har ett framåtdriv och är van att ta ansvar. Det är meriterande om du har arbetat med eventplanering tidigare, att du är duktig på koordinering och har stor vana vid externa kontakter. Vi ser att du är en person som tycker det är riktigt roligt att ta fram givande och roliga aktiviteter för ditt team och kunder.
• Du har erfarenhet från liknande roll, som kontorsassistent, koordinator, receptionist, mood manager, eller liknande
• Du har en god administrativ förmåga
• Har du erfarenhet av att arbeta med event eller koordinering av event är det meriterande
• Mycket god svenska och engelska
Vi söker dig som kan börja omgående eller inom 1 månads tid!
Vad erbjuder Senergia dig?
En härlig teamkänsla och en känsla av att allt är möjligt! Du får bli en del av ett gäng nyfikna, ambitiösa och framåtsträvande personer som gärna hittar på roliga aktiviteter tillsammans. Här är det högt i tak och nya idéer om hur bolaget kan ta nya höjder välkomnas! Du kommer att få en ordentlig onboarding med interna utbildningar och teamträffar. Och långsiktigt finns stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill.
Tjänstens omfattning
Tjänsten är på deltid 50%, ca 20 h/v. Du anställs av oss på The Place och jobbar som konsult hos Senergia. Du utgår från kontoret vid Odenplan och arbetstiden är flexibel under kontorstid.
Start omgående.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Sökord: Office assistant, kontorsassistent, kontorskoordinator, coordinator, event, eventplanering