OFFICE ASSISTANT TILL TEKNISKT FÖRETAG I KISTA

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för en kunds räkning en Office Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN


Lockas du av att vara en del av ett glädjefyllt team i en roll som aldrig är enformig? I rollen som Office Assistant får du möta externa besökare, hjälpa kollegor med stora som små arbetsuppgifter, bidra till en positiv stämning och agerar spindeln i nätet på kontoret. Tjänsten är på deltid med arbetstiderna 8-12 måndag-fredag med viss möjlighet till flexibilitet. Du kommer sitta i härliga lokaler i Kista och få bli en del av ett underbart team och en härlig stämning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER


Som Office Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

- Ta emot besökare

- Scanna in fakturor

- Inköp av kontorsmaterial

- Ta emot post och paket

- Administrativa sysslor i Excel och interna databaser

- Sköta om kontoret och se till att allt är snyggt och städat
- Hjälpa till med övriga arbetsuppgifter som dyker upp


VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet av service, gärna på kontor

- Har goda kunskaper inom Officepaketet

- Gillar administrativa sysslor

- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du social och trevlig och älskar att ge förstklassig service. Du är självgående, hjälpsam och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Ett varierande arbete är något du trivs med och du gillar att ha flera bollar i luften.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 juli 2018

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024