Office Assistant till trevligt företag i Göteborg

Office Assistant till trevligt företag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Till vår trevliga kund i Göteborgsområdet söker vi nu dig som vill axla rollen som Office Assistant. Detta är en varierande och rolig roll där du får möjligheten att forma och utveckla ett nytt arbetssätt och arbetsmiljö! Detta är ett konsultuppdrag som övergår till en tillsvidareanställning om matchningen är korrekt!

Arbetsbeskrivning

I rollen som Office Assistant ingår flertalet spännande arbetsuppgifter. Du kommer främst att vara verksam i det dagliga service och administrativa arbetet på kontoret samt i att säkerställa att servicenivån håller toppklass för såväl dina kollegor som besökare!

Arbetsuppgifter:
- Posthantering
- Kontaktperson
- Kontorsinköp
- Hantering av reception 
- Brand och skyddsombud
- Mötesbokningar 

Detta är en roll för dig som är duktig på att lyfta blicken och se vad som behöver göras. Brinner du för service och vill utveckla både dig själv och verksamheten kan det vara en matchning! 

Vem söker vi till denna tjänst?

För att trivas i rollen som Office Assistant tror vi att du arbetat ett par år i en liknande roll och är redo för nya spännande utmaningar. Du är van att sätta dig in i nya arbetssätt och system och känner dig helt trygg i samtliga delar av Officepaketet samt behärskar svenska och engelska obehindrat. I denna roll har du flertalet olika kontaktytor och arbetsuppgifter så vi tror att du som söker är duktig på att prioritera och se vad som behövs göras för stunden.

Vidare så är det av stor vikt att du brinner för att ge utmärkt service och trivs med att ha en roll där din utåtriktade sida får komma fram. Känner du dessutom att orden nyfiken, självgående, noggrann och strukturerad beskriver dig är du troligtvis precis den vi söker!

Du erbjuds

Ett riktigt härligt uppdrag som Office Assistant hos vår kund i Göteborgsområdet. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, med förväntningen av att övergå till en tillsvidareanställning hos kund. 

Låter detta som rätt nästa steg för dig? Vi ser då fram emot din ansökan redan idag! Urval och intervjuer hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Albin Caspersen, albin.caspersen@jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 100 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 1 december 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Kundservice

28 november 2024

Hotellreceptionist

Hotellreceptionist

27 november 2024

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

27 november 2024