OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office- & Business Support
Vi söker efter dig som verkligen gillar ordning och reda, administration, hjälpa till och säkerställa att allt blir gjort. Denna tjänst innebär att du ska vara ett stöd åt hela verksamheten, både på fysiskt kontoret och se till att det är snyggt och fräscht samt arbeta med administrativ support för alla våra affärsområden och stab. Vi är ISO- certifierade i 9001 (kvalitet) samt 14001 (miljö) sedan våren 2022. Denna tjänst är på heltid, måndag - fredag, rapporterar till VD med start så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter
Vi förväntar oss inte att du ska kunna alla dessa nedan arbetsuppgifter utan vi kommer att lära dig, men viktigast är att du har rätt inställning och intresserad av att lära dig och ta för dig. Här nedan är några av uppgifterna i rollen:
-Säkerställa att kontoret alltid ser fräscht ut och undanplockat, påfyllt etc. (liten del)
-Stötta alla affärsområden med registrering i flertalet olika affärssystem (Google, Upsales, Oneflow, PE Accounting, Teamtailor, InDesign, Cinode, Spintr, Lagerkoll, Serviceprotokoll samt MS Office)
-Skapa offerter i Indesign (enligt mallar)
-Skapa orderbekräftelser
-Stötta rekryteringsteamet med annonstexter
-Stötta rekryteringsteamet med research av kandidater på LinkedIn & Teamtailor
-Kontrollera tidrapporter och varuordrar och göra underlag för fakturor
-Fakturera, kvittohantering, scanning, registrering
-Uppdatering av bilder, filmklipp samt texter på intranät (enklare bildhantering)
-Uppdatering av kundregister och personalregister
-Säljsupport med administration av avtal, scanning
-Stötta ledningsgruppen med blandad administration, bokningar, ISO-arbete och förberedelser av event och personalaktiviteter
-I mån av tid medverka på interna och externa events (ibland kvällstid)
Erfarenhet/kunskaper
Det är meriterande om du har arbetat med administration tidigare ex kundserivce, enklare ekonomihantering, orädd att skriva kortare texter, ex annonser.
Vem är du?
Du är prestigelös, noggrann, orädd, nyfiken med en positiv inställning och gillar att lösa problem. Du vet vad som ska prioriteras, gillar utmaningar med nya digitala system och förändringsbenägen.
Om The First Impression Company
The First Impression Company är ett ägarlett företag som samlat några mycket erfarna och nytänkande individer kring frågan om hur företag tar emot sina besökare. Genom våra erfarenheter från olika branscher har vi samlat på oss mängder av kunskap som gör vår vägledning lönsam när det kommer till att skapa en unik och minnesvärd besöksupplevelse. Vi är passionerat engagerade i det faktum att bra möten leder till bra relationer och att bra relationer leder till bra affärer. Vi drivs av vetskapen att våra insatser kommer att generera en ökad intäkt för våra uppdragsgivare.
Med stor erfarenhet och specialistkompetens från branscher som kontorskaffe, hotell & restaurang, bemanning, företagsservice, utbildning, marknadsföring och design har vi benat ut vad som måste vara på plats för en besöksupplevelse i världsklass. Vårt motto är att mottagandet alltid ska vara positivt laddat med en wow-känsla och att besökaren ska vilja komma tillbaka. Vi har fina lokaler mitt i city samt stort lager i Solna och blev nominerade till Gasellföretag 2021 med mål om fortsatt kraftig tillväxt.
Våra värdeord vägleder oss i vår vardag
Vi är Snabba, Professionella, Intresserade, Relationister och Ambitiösa.
Vår filosofi
är att första intrycket ska användas till att stärka varumärket och skapa förutsättningar för bra möten, bra relationer och bra affärer.
Välkommen med din ansökan!
Se våra sociala medier, filmer på Youtube för en helhetsbild av oss och skicka ansökan omgående eftersom vi intervjuar löpande. Har du frågor, välkommen att ringa Nina Ströyer på 076-882 61 09.