Office Caretaker till ett Arkitektbolag

Arbetsbeskrivning

Snabbfakta:



Omfattning: Deltid

Arbetstider: Måndag - fredag kl. 10.00 - 14.00

Ort: Stockholm

Startdatum: Omgående

Anställningsform: Visstidsanställning

Din framtida arbetsplats:

Vår kund är ett arkitektbolag som är belägen i centrala Stockholm och sitter i fina lokaler som du kommer att ansvara för.

Din roll:

I rollen som Office Cartaker kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt. Du ansvarar för att hålla snyggt och rent i köket och på kontoret, förbereda inför möten, hantera beställningar av luncher, fika och andra varor till köket mm.

Detta är ett löpande deltids konsultuppdrag och med start omgående, du kommer att arbeta måndag - fredag mellan kl.10:00 - 14:00.

Ta emot besökare

Ansvara för att det alltid är snyggt och rent i köket (tömma diskmaskin) och på kontoret

Brygga kaffe, ställa fram frukt och förbereda fika/lunch vid behov

Förbereda inför möten

Beställningar av luncher, fika och andra varor till köket

Ansvara för posthanteringen

Enklare vaktmästeriuppgifter som exempelvis byta glödlampor och flytta möbler

Stötta kollegorna vid behov

Vem är du?

Du brinner för service och trivs i en roll med många kontaktytor. För att lyckas i rollen tror vi att du är självgående och bemöter människor på ett professionellt och trevligt sätt med ett leende på läpparna. Du är trygg med att ta egna initiativ i vardagen och har en prestigelös attityd. Som person är du positiv, driven och ordningsam samt uppskattar att stötta och underlätta för dina kollegor. Du ligger alltid steget före och ser vad din omgivning är i behov av.

Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och servicebranschen

Du har goda kunskaper inom Officepaketet

Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2021
  • Ansök senast: 24 april 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


17 januari 2024

14 november 2023