OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kund Kindreds räkning en Office Caretaker som vill vara en del av deras framgång. Det är en löpande tjänst med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad Office Caretaker till vår kund Kindred Group (https://www.kindredgroup.com/) som är är ett av världens ledande nätbaserade spelbolag. Kindred Group erbjuder underhållning i en säker, trygg och hållbar miljö för 30 miljoner kunder. I koncernen ingår 9 varumärken (https://www.kindredgroup.com/about/our-brands/), bland andra Unibet och Maria Casino. Kindred är ett globalt företag och har kontor i Europa, USA och Australien. Deras 1600 medarbetare representerar över 60 olika nationaliteter. Kontoret är centralt beläget i Stockholm och 2019 fick man pris för Sveriges Snyggaste Kontor.
Det är en löpande tjänst på heltid och önskemålet är att du kan starta omgående. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00. I rollen som Office Caretaker så kommer du att arbeta i team och ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer att se till att den dagliga driften av kontoret fungerar och se till att det är snyggt och rent överallt. Tjänsten passar dig som trivs med ett praktiskt arbete och som brinner för att leverera service i toppklass.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Office Caretaker kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Förbereda kaffe, frukt, frukost, lunch och fika
Förbereda inför möten, konferenser och event
Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner
Tvätta och sköta handduksservicen
Sophantering och återvinning
Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och skrivare
Ta emot leveranser och påfyllning av båda varor och kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer
Möblering, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar
Inventering
Bemanna receptionen vid behov
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet av att arbeta med service
Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Flytande engelska i både tal och skrift
Meriterande om du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och ansvarsfull. Vidare är du prestigelös och händig. Du trivs att ha ett praktiskt arbete och är inte rätt att ta i när det behövs.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04