Office Caretaker till Kindred

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Löpande konsultuppdrag

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Kindred Group (https://www.kindredgroup.com/) är ett av världens ledande nätbaserade spelbolag och erbjuder underhållning i en säker, trygg och hållbar miljö för 30 miljoner kunder. I koncernen ingår 9 varumärken (https://www.kindredgroup.com/about/our-brands/), bland andra Unibet och Maria Casino. Kindred är ett globalt företag och har kontor i Europa, Nordamerika och Australien. Deras 2000 medarbetare representerar över 60 olika nationaliteter. Kontoret är centralt beläget i Stockholm och 2019 fick dom pris för Sveriges Snyggaste Kontor.

DIN ROLL:

I rollen som Office Caretaker så kommer du att arbeta i team och ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer att se till att den dagliga driften av kontoret fungerar och se till att det är snyggt och rent överallt. Tjänsten passar dig som trivs med ett praktiskt arbete och som brinner för att leverera service i toppklass.

Som Office Caretaker kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Förbereda kaffe, frukt, frukost, lunch och fika

Förbereda inför möten, konferenser och event

Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner

Tvätta och sköta handduksservicen

Sophantering och återvinning

Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och skrivare

Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial

Kontakt med leverantörer

Möblering, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar

Inventering

Bemanna receptionen vid behov

VEM ÄR DU?

Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och ansvarsfull. Vidare är du prestigelös och händig. Du trivs att ha ett praktiskt arbete och är inte rätt att ta i när det behövs.

Du har erfarenhet av att arbeta med service

Du är flytande i engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024