Office Caretaker till koncern inom samhällsutveckling

Arbetsbeskrivning

Snabbfakta:

Omfattning: Deltid
Arbetstider: Måndag - fredag kl. 10.00 - 14.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Juni
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Vår kund är en koncern inom samhällsutveckling som är belägen i centrala Stockholm och sitter i fina lokaler som du kommer att ansvara för.

DIN ROLL

I rollen som Office Caretaker kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt. Du ansvarar för att hålla snyggt och rent i köket och på kontoret, förbereda inför möten, hantera beställningar av luncher, fika och andra varor till köket mm.

Detta är ett löpande konsultuppdrag på deltid med start i juni, du kommer att arbeta måndag - fredag mellan kl.10:00 - 14:00. (Vissa dagar kan tiderna förläggas mellan kl.09.00-13.00 beroende på kontorets interna aktiviteter).

Du kommer exempelvis att:

Ta emot besökare

Ansvara för att det alltid är snyggt och rent i köket (tömma diskmaskin) och på kontoret

Brygga kaffe, ställa fram frukt och förbereda fika/lunch vid behov

Förbereda inför möten

Beställningar av luncher, fika och andra varor till kontoret

Ansvara för posthanteringen

Enklare vaktmästeriuppgifter som exempelvis byta glödlampor

Enklare administrativa uppgifter

Stötta kollegorna vid behov

Vem är du?

Du brinner för service och trivs i en roll med många kontaktytor. För att lyckas i rollen tror vi att du är självgående och bemöter människor på ett professionellt och trevligt sätt med ett leende på läpparna. Du är trygg med att ta egna initiativ i vardagen och har en prestigelös attityd. Som person är du positiv, driven och ordningsam samt uppskattar att stötta och underlätta för dina kollegor. Du ligger alltid steget före och ser vad din omgivning är i behov av.

Vi ser gärna att:

Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och servicebranschen

Du har goda kunskaper inom Officepaketet

Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Bara Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Receptionist

Receptionist

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024