OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avida is a credit-market company under the supervision of Finansinspektionen. Avida offers financial solutions to businesses through invoice finance, collection and invoice administration. Avida also provide personal loans and a saving account covered by the state guarantee of deposits. Avida has around a 110 employees and has offices in Stockholm, Oslo and Helsinki.
Avida är ett kreditmarknadsbolag som sedan starten 1983 erbjuder enkla och moderna finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i Sverige, Norge och Finland. Vi är idag cirka 130 anställda, med huvudkontor i centrala Stockholm samt filialer i Oslo och Helsingfors. Vi är en snabbt växande aktör på finansmarknaden och har fått utmärkelsen DI Gasell tre år i rad, vilket bevisar att vi vet hur lönsam tillväxt skapas. Vi vill skapa nöjda kunder genom innovativt tänkande, tekniskt kunnande i framkant, samt inte minst engagerade, kompetenta och erfarna medarbetare. Vi är på stark frammarsch och just nu söker vi efter fler kollegor.
Office Coordinator
Beskrivs du ofta som en ansvarsfull och effektiv glädjespridare som älskar ordning och reda? Sök då till rollen som vår nya Office Coordinator! I den här rollen blir du en naturlig del av vår välkomnande arbetsmiljö och får möjlighet att värna lite extra om vår fantastiska arbetsplats.
Som Office Coordinator blir du en del av vårt HR-team och du kommer att ansvara för att genomföra och utveckla den dagliga skötseln och administrationen av vårt helt nya fräscha kontor. Utöver det bemöter du våra besökare med en hög servicenivå och skapar en trivsam kontorsupplevelse för både kollegor och besökare. Du ansvarar för att planera och genomföra inköp till kontoret samt har en självständig kontakt med ett flertal av företagets leverantörer. Vidare kommer du att ansvara för att planera och koordinera möten, team- och företagsaktiviteter, luncher, resor och genomföra bokningar av olika slag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Bemanning av reception
• Inköp och inventering av kontorsmaterial, förbrukningsvaror och möbler/inredning
• Ansvarig kontakt gentemot ett flertal av våra leverantörer
• Event- och resekoordinering
• Biladministration
• Hålla ordning i bolagets lokaler
• Hantering av inkommande och utgående leveranser
• Diverse övriga administrativa uppgifter
Kvalifikationer och profil
Som Office Coordinator blir du företagets ansikte utåt, en nyckelperson som ser till att de dagliga rutinerna flyter på och ständigt utvecklas. För att trivas i den här rollen behöver du vara en person som får energi av att ge exceptionell service och sprida din glädje till såväl besökare som kollegor. Dina tidigare kollegor beskriver dig som en flexibel och prestigelös människokännare som uppskattar att dina arbetsdagar ofta ser olika ut. Du är självklart en van administratör och uppskattar därför ordning och reda, samt att du har lätt för att kommunicera och ta kontakt med människor både inom och utanför organisationen. Utöver det är du självgående och stresstålig i ditt arbete och har förmågan att själv se vad som behöver göras och är inte rädd att hugga i där det behövs.
Vi ser det som krav att du har:
• Fullständig gymnasieexamen
• Några års relevant erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll exempelvis inom service, administration eller motsvarande.
• Är en van användare av Office-paketet
• Du uttrycker dig väl både i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
B-körkort och eftergymnasial utbildning inom relevant område är meritierande men inget krav.
Övrigt om tjänsten
Start: 1 september 2021, alternativt med hänsyn till uppsägningstid.
Omfattning: 80%
Placering: Södermalm, Stockholm
Avida erbjuder
Vi är ett bolag med en positiv och prestigelös arbetsmiljö där beslutsvägarna är korta och kommunikationsstrukturerna är okomplicerade. Hos oss får du frihet under ansvar och blir en del av vår gemenskap som är inkluderande och fylld med energi. Hos oss uppskattar initiativrikedom och engagemang och inom Avida spelar alla en lika stor och viktig roll i bolagets framgång. Vi gör Avidas resa tillsammans och på vägen kommer att vara omgiven av härliga kollegor en del av många roliga gemensamma aktiviteter.
Din ansökan
Är du intresserad av rollen hos oss? Varmt välkommen att skicka in din ansökan senast den 6 juni 2021. Då urval och intervjuer kommer att ske löpande, kan tjänsten komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Vänligen notera att på grund av GDPR hanterar vi inte ansökningar via mail, utan endast via vårt rekryteringsverktyg. Erbjudanden från rekryterings- och konsultfirmor undanbedes. Detta är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Stockholm.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elizabeth Plate, Interim HR Manager, elizabeth.plate@avida.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Zanetta Sjöberg
0856420145