OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och vill vara spindeln i nätet på ett framgångsrikt företag? Har du fallenhet för att ge det lilla extra? Söker du ett varierande arbete med frihet under ansvar? Välkommen med din ansökan till tjänsten som Office Coordinator redan idag- vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
I den här rollen får du arbeta i en kreativ miljö omgiven av hjälpsamma kollegor både lokalt och globalt. Du kommer arbeta på en flexibel arbetsplats där samarbete och work life balance värdesätts högt. En stark tro på ett konstant lärande genomsyrar företaget och därför erbjuds en gedigen onboarding med stöttning av en mentor vid frågor och funderingar. Som Office Coordinator erbjuds du en roll där eget ansvar och initiativtagande värdesätts och där du kommer vara central i att säkerställa allas trivsel på kontoret.
Företaget är en ledande leverantör av produkter och lösningar för att utveckla inbyggda system inom framförallt fordonsindustrin. Som Office Coordinator får du en varierande nyckelroll där du förväntas se efter kontoret och bidra till företagets rullians i allt du gör. I denna roll fungerar du som en första kontaktpunkt för verksamhetens medarbetare och ansvarar för den dagliga driften av kontoret för att se till att nya som gamla kollegor känner sig välkomna och trygga. En fingertoppskänsla för service och ett extra öga för detaljer kommer göra dig framgångsrik i denna roll!
Du erbjuds
* En långsiktig allt i allo-roll på ett företag med goda framtidsutsikter
* Onboardingutbildning med en erfaren Office Coordinator
Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som Office Coordinator får du arbeta med service och administration i en koordinerande och varierande nyckelroll. Du kommer att sköta interna och externa kontaktytor. Du kommer att se över faktorer till trivsel på kontoret, administration kring kontoret och hantering av kontorsmaterial.
Du kommer exempelvis att:
* Hantera reseplaneringar, felanmälningar och inköp till kontoret
* Sköta kontakten med diverse leverantörer
* Hantera mobiltelefoner, abonnemang och parkerkort till anställda
* Styra upp och ha hand om frukostbeställningar och kaffemaskiner
VI SÖKER DIG SOM
För att passa in i rollen som Office Coordinator är det viktigt att man har fallenhet för administrativa arbetsuppgifter samt har ett genuint intresse för service.
* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har erfarenhet inom servicebranschen i exempelvis hotell och restaurang
* Kan hantera Office-paketet
* Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du:
* Ansvarstagande
* Flexibel
* Självgående
* Prestigelös
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231