OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Caspeco
Dagens Caspeco uppstod år 2006 - i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excelark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick - och lönsamheten steg.
Idag erbjuder Caspeco fyra kompletta system för krogar- och upplevelseindustrin. Vi kallar dem Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 100 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en Office Coordinator till vår fortsatta tillväxtresa!
Din roll som Office Coordinator
I rollen som Office Coordinator ingår allt från receptionsarbete, bokning av konferensrum, säkerställa att utrymmena är representativa och att all utrustning och service på kontoret fungerar. Vidare kommer du ta emot och hand om externa gäster, fixa med frukostar eller AWs, boka och hantera postbud, hjälpa till med resebokningar, koordineringsarbete inför möten, göra beställningar till kontoret och inte minst sköta vissa administrativa uppgifter åt HR, Operations, sälj- och ekonomiavdelningen.
Dina kvalifikationer
För att lyckas i rollen som Office Coordinator ser vi att du är en riktig ”doer” som trivs i en föränderlig arbetsmiljö med högt tempo. Du är nyfiken och social och eftersom du kommer vara en stöttepelare gentemot dina kollegor har du även ett utpräglat servicetänk. Du beskriver dig själv som orädd och får energi av att utmanas i ditt arbete. Vidare är du nyfiken och väntar inte på direktiv av andra, utan ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Arbetsuppgifterna av olika karaktär och därför trivs du med att arbeta såväl praktiskt som administrativt. Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har en god administrativ förmåga.
Vidare ser vi att:
- Du har tidigare erfarenhet av en koordinerande roll, där det ställts höga krav på kvalitet och service och förmåga att prioritera och agera
- Du bör ha viss vana av finansbranschen eller arbetat i kvalificerat arbete inom hotell
- Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska samt har
- Grundläggande kunskaper i Officepaketen
Övrigt
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: På kontoret, Uppsala
Låter rollen som Office Coordinator intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig.