Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Om Monterro

Monterro är den ledande investeraren inom B2B mjukvara i Norden, med målet att göra nordiska mjukvarubolag till marknadsledare. Med deras operativa erfarenhet från att framgångsrikt ha utvecklat och drivit mjukvarubolag arbetar Monterro aktivt med sina portföljbolag för att få dem att växa. De har idag runt 50 anställda med huvudkontor i Stockholm samt kontor i Oslo, München och ett utvecklingscenter i Hanoi.

Ditt uppdrag

Som Office Coordinator är du en nyckelperson som får allt att flyta på och fungera smidigt på kontoret. I rollen finns utrymme och mandat för att komma med nya idéer och förändringsförslag, du agerar ambassadör åt Monterro och bemöter alla gäster och medarbetare på ett professionellt och trevligt sätt. Du arbetar enligt kontorstider mellan 08.00 - 17.00.

Monterro finns i centrala Stockholm. Dem sitter i fina lokaler som du kommer att ansvara för och där du ser till att det alltid är snyggt och prydligt. I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt. Du är Office Managerns förlängda arm och tillsammans supporterar ni medarbetarna och kunderna.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden i din roll:

Ta emot besökare och inkommande samtal och se till att alla får det bästa välkomnandet
Ansvara för att kontorslokalerna alltid är representativa samt planera och förbereda inför möten
Beställa kontorsmaterial
Boka och koordinera de olika mötesrummen
Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt


Din bakgrund

Vi söker dig som brinner för service och trivs i en roll med många kontaktytor. Du är troligtvis i början av din karriär men har något års erfarenhet av en liknande roll inom service. Du är en van användare av Officepaketet, har allmänt god systemvana och är en god kommunikatör. Du har även god kommunikationsförmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift.



För att lyckas i rollen tror vi att du är en flexibel person som kan hantera många olika arbetsuppgifter parallellt utan att tumma på noggrannhet och kvalitet. Du trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och är trygg med att ta egna initiativ i vardagen. Som person är du serviceinriktad, positiv och ordningsam samt uppskattar att stötta och underlätta för dina kollegor. Du ligger alltid steget före och ser vad din omgivning är i behov av.

Vill du veta mer om tjänsten?

I den här rekryteringen samarbetar Monterro med Wise Professionals, The Pace. För att säkerställa en objektiv och icke-diskriminerade rekrytering kommer du att få genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna process. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Fredrik Holmberg, fredrik.holmberg@thepace.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2023
  • Ansök senast: 6 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Office Assistant

11 november 2024