OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Coordinator!
Som Office Coordinator är du hjärtat i företagets dagliga drift. Du hanterar allt från fakturahantering och rekrytering till att ordna välkomnande arbetsmiljöer genom att arrangera fika och sociala evenemang som afterworks. En viktig del av ditt arbete innefattar också att sköta veckobeställningar av kontorsmaterial och andra nödvändigheter, vilket är essentiellt för att hålla kontoret välfungerande och produktivt.
Arbetsuppgifter som ingår i rollen:
- Onboarding av anställda
- Rekrytering
- Samordna och genomföra företagsaktiviteter
- Fakturering
- Kundtjänst
- Inköp av material till kontoret
- Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
Vi söker dig som:
Vi söker en dynamisk och självgående person som trivs i en roll fylld med variation och ansvar. Som idealisk kandidat är du både kreativ och energisk, med en stark förmåga att arbeta i team och utmärkta kommunikationsfärdigheter.
- Självgående
- Kreativ
- Besitter hög socialkompetens
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Resultatorienterad
Meriterande är om du tidigare arbetat som Office Coordinator eller liknande tjänster.
Omfattning: Heltidstjänst
Arbetstider: Måndag - Fredag, välj att arbeta mellan kl 08.00 - 16.00 eller 09.00 - 17.00
Om arbetsplatsen:
Kunden har sedan starten 2010 blivit ett av de ledande företagen inom företagsvärderingsområdet. Bolaget består idag av ett antal partners och analytiker som har en lång bakgrund inom ekonomisk analys.
REKRYTERINGSPROCESS
Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan.
Vid övriga frågor mejla till info@missions.se
Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan.
Söker personal! (https://vpnlpdb0vzp.typeform.com/to/yg8kYjlt)