OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på service och vill kombinera dina studier med ett riktigt kul extrajobb? Då har du hittat rätt! Som receptionist och värdinna får du briljera med både din sociala förmåga och ditt sinne för struktur när du välkomnar besökare och hjälper till vid konferenser och event. Du blir en del av ett expansivt företag där du möter härlig energi och drivna kollegor. Vi ser fram emot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Olink har på några år växt från ett litet företag som erbjudit analys av några hundra proteiner, till en stabil organisation med en stark global närvaro där de nu utför analyser som täcker drygt 5000 proteiner. Deras produkter används inom medicinska områden som hjärt- och kärlsjukdomar, cancer och neurologiska sjukdomar. Under fem år har företaget analyserat mer än en miljon prover och genererat nära 90 miljoner datapunkter för hundratals kunder från både forskningsinstitut och läkemedelsbolag.
Som Office Coordinator Assistant får du vara med och stötta Facility & Office Management-teamet med allt från receptionsuppgifter till att hjälpa till med spännande evenemang på Olink. Tillsammans med ditt team ser du till att kontoret alltid rullar smidigt och att både medarbetare och besökare får service i toppklass. Även om du kommer ha mycket eget ansvar, arbetar du och teamet mot gemensamma mål. Hos Olink välkomnas du in i en positiv och stöttande arbetsmiljö där teamet inte bara arbetar hårt tillsammans utan också har roligt. Här finns det utrymme för personlig och professionell tillväxt, och varje dag får du möjlighet att bidra till att forma framtiden för hälsa och medicinsk teknik.
Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Olink. Uppdraget kommer att vara på deltid och för att vara aktuell för rollen ska du kunna arbeta ca 1-2 halvdagar varannan vecka, ca 1 kväll per månad och heltid under semesterperioder.
Du erbjuds
- Att bli en del av en trygg och spännande organisation där dina initiativ och idéer värdesätts
- Arbete hos en organisation som värdesätter sina medarbetares utveckling högt
- Möjligheten att arbeta på en arbetsplats som våra nuvarande konsulter beskriver som fantastisk
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ta mot interna medarbetare samt externa besökare
* Hantering av besökssystem och accessystem
* Ha ett övergripande ansvar för att kontoret och lokaler ser trevliga och inbjudande ut
* Vara behjälplig vid arrangering av konferenser och event både på kontoret och i externa lokaler
* Assistera fastighetsskötare med felanmälningar i lokalerna
* Posthantering
* Beställa catering till möten och firanden
VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasial nivå samt har minst 2 år kvar av studierna
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll
- Har god datavana och är bekväm med Office-paketet
- Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande, men inget krav, om du har
- Arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare
Som person är du strukturerad, lösningsfokuserad och prestigelös. Du tycker om sociala kontakter och du har en god kommunikativ förmåga. Du bör tycka om att ta egna initiativ och är inte rädd för att driva ditt eget arbetet framåt. Eftersom du kommer att arbeta i team är det även viktigt att du besitter en god samarbetsförmåga.
Övrig information
- Start: Omgående, senast under första veckan i november
- Omfattning: Deltid, ca 1-2 halvdagar varannan vecka, ca 1 kväll per månad och heltid under semesterperioder
- Placering: Centrala Uppsala
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om hur Olink presenterar sig på deras hemsida - HÄR!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231