Office Coordinator Deltid

Office Coordinator Deltid

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och duktig administrativt i jakt efter ett nytt utmanande jobb? Studerar du och är ute efter ett flexibelt  deltidsjobb vid sidan om dina studier? Är du relationsskapande, strukturerad och vill arbeta i en högpresterande miljö? Passa då på att söka till tjänsten som kontorskoordinator i centrala Stockholm. 
 
Omfattning: Deltid 50 % med stor flexibilitet, start omgående och med uppdragslängd tom december 2023



Ansvarsområden
Här välkomnas du till en arbetsplats som erbjuder såväl trevliga kollegor som en härlig stämning. På kontoret sitter du tillsammans med andra engagerade medarbetare. Som kontorskoordinator har du en kontaktskapande roll och håller telefon- och mailkontakt med kunder gällande avtal mm. Du organiserar och tar hand om kontoret samt stöttar olika avdelningar administrativt. Kunden kommer inom kort flytta till nya lokaler i samma fastighet i centrala Stockholm. Du kommer att vara delaktig i flytten och hjälpa till med all administration. 


Du kommer stödja företagets HR avdelning med enkla administrativa uppgifter. Du kommer bland annat att administrera fakturor, hantera reseräkningar samt hjälpa till med kontering
Du kommer att introducera nyanställda till bolaget genom att ordna med kontrakt, intro i alla system samt säkerställa att de har tillgång till all it utrustning. Härtill kommer ansvar för all it utrustning på kontoret.
Ta hand om kontoret, beställa material mm
Kontakt med leverantörer


Kvalifikationer
Här behöver du;


Gärna 1-3 års erfarenhet som receptionist, kontorskoordinator eller från liknande roll 
Gymnasieutbildning
Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, organisera och arbeta proaktivt. Visst är du prestigelös och lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig och kan leverera analyser och presentationer av hög kvalitet utifrån det? Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Är du dessutom positiv och framåt som person kommer du bli en uppskattad kollega hos kunden.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald 

Ansökan

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024

1 oktober 2024