Office Coordinator, Lindholmen

Office Coordinator, Lindholmen

Arbetsbeskrivning

Vi söker en mycket organiserad, skicklig och dynamisk person för att ge ekonomi-, admin- och kontorsstöd till ledningsgruppen.
Om du är processdriven, framåttänkande och proaktiv, jobbar problemförebyggande och implementerar effektiva lösningar är du redo för denna utmaning!
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Poolia med start omgående och kommer pågå i 6 månader med chans till förlängning. Varmt välkommen med din ansökan, urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om tjänsten
Ansvaret för denna position inkluderar det proaktiva ägandet av ekonomiadministration, kontorsledning och att vara gränssnittet mot våra nyckelintressenter.
Du kommer även att stötta VD:n och Partnergruppen.
Du leder kontoret och ser till att alla arbetsuppgifter utförs på ett organiserat och i tid. Du rapporterar till VD.

Du kommer att få möjlighet att arbeta tillsammans med mycket kompetenta och drivna kollegor i en spännande miljö som ger möjligheter att utvecklas både professionellt och personligt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Hantera hela processen inom ekonomiadministration såsom projekttidsrapporteringssystem, kund/projektorderhantering, fakturering, kundfordringar och leverantörsskulder
• Att vara beställningskoordinator inklusive hantering av Fieldglass mm
• Hantering av personalrelaterade ämnen såsom introduktion av nya medarbetare
• Ansvarig för leverantörer, inköp av kontorsmaterial samt säkerställa en professionell kontorsmiljö
• Leda och koordinera företagsbilpoolsadministrationen
• Skapa och underhålla olika typer av affärsrapporter regelbundet
• Hantera och underhålla vår IT- och kommunikationsinfrastruktur inklusive den outsourcade tjänsten till kundensIT-leverantör
• Du är ansvarig och nyckelanvändare för intranätet

Vem är du?
• Minst 5 års erfarenhet av arbete inom ekonomi och företagsekonomi i en internationell miljö
• Behärskar engelska och svenska flytande på professionell nivå i tal och skrift
• Utmärkta kunskaper i Office 365 (särskilt Excel)

Som person ser vi att du:
Har erfarenhet från att arbeta med ekonomi och administration i en dynamisk och högpresterande affärsmiljö. Du är flytande i engelska.

För att vara effektiv i denna position tänker vi att du är/har:
• En bra lyssnare med hög integritet; överför information korrekt. Även bra på att hantera mycket konfidentiell information.
• Flexibel; du tycker om att utföra ett brett spektrum av uppgifter, hantera förändringar i riktning och prioriteringar och acceptera nya utmaningar och ansvar. Med det sagt är du inte rädd för att ta dig an nya uppgifter som saknar specifika instruktioner
• En god känsla för detaljer och en hög nivå av professionalism; du hanterar människor och problem direkt och rättfram, du är envis för att få jobbet gjort.
• Bra på att planera & organisera.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Liknande jobb


Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Executive Administrator

Executive Administrator

22 november 2024