Office Coordinator med erfarenhet av arbetsmiljö!

Office Coordinator med erfarenhet av arbetsmiljö!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN:

Friday söker till vår kund en driven Office Coordinator som kommer att ingå i HR-avdelningen och ha övergripande ansvar för kontorets utrymmen, internservice och arbetsmiljö. HR-avdelningen består idag av 4 medarbetare varav två receptionister, där dessa blir närmsta kollegor i det operativa arbetet och där du rapporterar till HR-chefen.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer framförallt att vara:

I samarbete med HR-Business Partner arbeta med systematiskt arbetsmiljöarbete samt brandskydd och larmUtveckla struktur och interna kontroller rörande arbetsmiljöarbetet samt ansvara för kompetensutvecklingen inom områdetAnsvara för den interna servicefunktionen för anläggningen och säkerställa hög kvalitéArbeta med värdeskapande processer och samordningen i bolaget i syfte att bli en mer attraktiv arbetsgivareArbeta stöttande mot bolagets chefer i diverse projekt med beställningar etc.

VI SÖKER DIG SOM:

Flerårig erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och internkontrollHar utbildning eller avslutade kurser inom arbetsmiljöområdet. Utbildning på universitetsnivå är meriterandeGod kunskap rörande lagar och bestämmelser inom arbetsmiljöområdetMycket goda kunskaper i svenska såväl engelska i tal och skrift Goda IT-kunskaper

Det är starkt meriterande om du har arbetat med utveckling av arbetsplatskontor eller haft en projektledarroll tidigare.

Som person har du god kommunikativ förmåga och lätt för att både samarbeta och komma överens med olika typer av personer. Du har hög struktur och är gärna den som har övergripande kontroll. Du vågar ta egna initiativ och testa nya vägar i syfte att hålla grym leverans. Det är viktigt att du har förståelse för HR-avdelningens viktiga arbete och uppdrag i organisationen där du själv också bidrar utifrån en serviceinriktad inställning och coachande förhållningssätt. Vidare trivs du med att vistas i en internationell miljö och sprider energi till dina kollegor, även genom luren!

OM KUNDFÖRETAGET:

Vår kund är ett internationellt bolag verksamt inom tekniksektorn kopplat till fordonsindustrin.

OM ANSTÄLLNINGEN:

Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med en trolig förlängning. Du kommer vara anställd av Friday under uppdragstiden.

STARTDATUM:

Omgående med hänsyn till uppsägning.

ÖVRIG INFO:

·       Omfattning: Heltid 40h/v

·       Placering: Göteborg 

·       Kontaktperson: Dino Segetalo

·       Lön: Fast månadslön

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals-och intervjufasen.

OM FRIDAY:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FeelingFriday AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2020
  • Ansök senast: 25 september 2020

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024