OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för uppdrag till en av våra trevliga kunder en Office coordinator. Det här är en riktigt fin möjlighet för dig som älskar att ge service och har ett intresse för teknik och IT.
Om uppdraget
Det här är ett långt konsultuppdrag på heltid via oss på The Place med placering hos vår populära kund med kontor centralt i Stockholm. Uppdraget kommer börja så snart som möjligt och väntas pågå minst ett år med stor möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter
Rollen som Office coordinator är bred och du kommer bland annat:
• Ta emot besökare i receptionen
• Se till att kök och mötesrum är i toppskick
• Svara på enklare IT-supportärenden
• Administration och inköp
• Ansvara för teknisk utrustning på kontoret
• Enklare vaktmästarsysslor
Din bakgrund och personliga egenskaper
För att passa och göra succé i rollen ser vi gärna att du har följande bakgrund:
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av service
• God IT-vana och erfarenhet av att arbeta i Office-paketet
• Flytande svenska och goda kunskaper i engelska
Som person är du serviceinriktad och trivs i en bred roll. Du är tekniskt lagd och tycker om att hjälpa dina kollegor med stort som smått.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.