Office Coordinator med marknadsinriktning

Arbetsbeskrivning

Office Coordinator med marknadsinriktning
Office Coordinator med marknadsinriktning



Det här är en varierande tjänst med många olika arbetsuppgifter. Den passar för dig som vill vara kontorets ansikte utåt, som gillar att arrangera events och andra aktiviteter, som har ett stort intresse för marknadsföring, digital marknadsföring och employer branding!

Omfattning: Heltid, med start i början av september. Du kommer att börja som konsult de första 6 månaderna, efter det finns det mycket goda möjligheter till anställning hos kund.

Arbetsbeskrivning:


• Detta är en Front Office-tjänst med fokus på events och digital marknadsföring.
• Du är en viktig del av vår interna och externa kommunikation. Detta kan vara att arrangera både interna samt externa events, aktiviteter, möten, utbildningar och mässor. Detta inkluderar b la eventplanering, leda eventprocessen, inbjudningar/information, cateringbeställningar samt att dokumentera och publicera information om våra events på b la sociala medier. Kvällsevent kan förekomma.
• Tar fram/beställer marknadsmaterial för events, mässor etc.
• Du kommer att jobba nära vårt Talent Acqusition/Rekryterings team och främst stötta dem i deras jobba att attrahera kandidater till kunden. Detta kan innebära att vara behjälplig vid rekryteringevent, jobba med sociala medier och även att delvis stötta i rekryteringsprocessen med tex att söka fram kandidater.
• Delvis ansvara för vår lokala kommunikation på vårt intranät, med information till våra medarbetare.
• Du ser till att våra lokaler med mötesrum, konferensrum etc håller en mycket hög standard.
• Du är med i onboardingsprocessen och ansvarar för att vara med och introducera nyanställda till deras nya arbetsplats med praktiska detaljer och information.
• Du ansvarar för diverse inköp till kontoret som bl a blommor till nyanställda, kontorsmaterial, frukost, kaffe, frukt etc.
• Hjälpa/stöttar vår lokala IT-avdelning med lättare uppgifter som att dela ut datorer, beställa SIM-kort etc.
• Du kommer att hantera larmfrågor, brandskydd, säkerhet och passerkort.
• Hantera post, bud, parkeringskort och frågor som rör vår lokal samt vårt lokala miljöarbete.








Kvalifikationer:
Du kommer att vara kundens ansikte utåt! Du är en viktig del i deras WOW-upplevelse för deras medarbetare, kunder och kandidater som kommer till deras kontor! Du är driven, självgående, hjälpsam, positiv, strukturerad och du får energi av andra människor!

Du tycker om att arrangera och koordinera events och andra aktiviteter. Eftersom detta är en bred roll med många olika ansvarsområden och arbetsuppgifter gillar du att ha variation i ditt arbete. Du har ett stort intresse för marknadsföring, digital marknadsföring/sociala medier och employer branding. Du gillar att jobba med bilder och skriva säljande texter.

För oss är din personlighet och inställning det som är absolut viktigast! Med din positiva, hjälpsamma och prestigelösa inställning kommer du långt hos oss! Vi ser gärna att du har någon bakgrund inom något service yrke gärna events/mässor, koordinering och/eller marknadsföring.

Eftersom vi är en internationell arbetsplats uttrycker du dig väl på engelska i både tal och skrift.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-08-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jessica Stördal, jessica.stordal@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 3 augusti 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

20 december 2024